Kdo jsou naši zákazníci?

Osoby uvažující o založení vlastní firmy.

Vysoká úroveň byrokracie a dynamicky se měnící podmínky regulace podnikání v českých zemích bývají pro mnoho osob často překážkou ve snaze postavit se na vlastní nohy a založit si vlastní firmu. Pomůžeme Vám se v tomto prostředí zorientovat a vysvětlíme Vám co Vás při založení firmy čeká. V případě, že se rozhodnete podnikat, nabízíme Vám pomoc v zahájení provozování živnosti nebo podnikatelské činnosti.

Živnostníci a podnikatelé, kteří se potýkají s problémy při řízení společnosti.

Se zvětšující se velikostí firmy jsou spojeny náročnější požadavky na systém řízení. Nabízíme Vám provedení analýzy prostředí ve firmě s cílem navržení takových opatření, která Vás zbytečně nezatíží byrokracií, ale zvýší efektivitu řízení Vaší formy a umožní Vám její další bezpečný a úspěšný růst. Po dohodě pak můžeme další vývoj firmy monitorovat a koučovat management.

Podnikatelé připravující se na akvizice.

Jednou z forem růstu firmy je akvizice - odkoupení konkurenční nebo partnerské firmy, s cílem rozšíření segmentu a zlepšení role na trhu. Pomůžeme Vám s analýzou nově integrované společnosti do Vašeho portfolia. Následně pak s Vámi připravíme plán její integrace do Vašeho prostředí, sjednocení firemní kultury a přizpůsobení systému řízení a hodnocení jednotlivých divizí a celé sloučené společnosti.

Podnikatelé uvažující o ukončení s aktivním podnikáním.

Ukončení působení ve firmě může mít mnoho důvodů a ještě více scénářů. Ukončení Vaší role v podnikání je vždy spojena s vypořádacím podílem na výsledcích firmy, ať už jde o prodej podílu ve firmě nebo prodejem firmy jako celku. Nabízíme Vám pomoc s přípravou ocenění firmy a přípravou na její prodej nebo převedením Vašeho podílu na třetí osoby.

Jakékoliv osoby zajímající se o vyvážený a bezkonfliktní vztah zaměstnance a zaměstnavatele.

Základem dobrých vztahů ve firmě je vzájemná a pravdivá informovanost, snaha o pochopení spolupracovníků, nadřízených i podřízených a synergie naplňování globálních cílů. Rádi se s Vámi podělíme o zkušenosti s aplikací podmínek pro vzájemné vyhovění oprávněných požadavků vztahu zaměstnanec-zaměstnavatel.

Zahraniční firmy uvažující o podnikání v České republice.

Česká republika je stále atraktivnější pro zahraniční firmy, které mají zájem o kvalifikovanou pracovní sílu a místní trh. Díky zkušenostem se zahraničními akvizicemi jsme schopni pomoct s rozjezdem nově založené pobočky zahraniční firmy v České republice a nebo účinnosu pomoc při zpracování a realizaci integračního plánu úspěšné akvizice do vnitřního prostředí zahraniční firmy.


Poučte se z našich zkušeností

Existuje recept na úspěch?

V tržní ekonomice se střetávají zájmy smluvních stran na co nejlepším výsledku vzájemného obchodu, vztahy zaměstnavatelů a zaměstnanců a v neposlední řadě je tu stát, který ovlivňuje podnikatelské prostředí.

Základem všeho je právní prostředí umožňující a podporující čestné podnikání bez bující byrokracie a zbytečných regulací. Existuje snadná vymahatelnost práva, nezávislé, spravedlivé a rychlé soudy.

Daňový systém je jednoduchý a stát ponechává většinu peněz lidem a vybírá spravedlivě ale důsledně daně jen na vlastní nezbytný chod. Všichni úředníci jsou plně vytíženi a netroufnou si podstoupit riziko korupce.

Ve firmě jsou férové a vyvážené vztahy mezi majiteli společnosti, manažery a řadovými zaměstnanci. Zaměstnanci jsou spokojeni s prostředím a odměnami, manažeři naslouchají svým podřízeným a mohou se spolehnout na výkony svých podřízených.

Odbory se starají o pracovní podmínky všech zaměstnanců, nemíchají se majitelům a manažerům do řízení společností a neprosazují politiku žádně z parlamentních stran.

Zákazníci srozumitelně formulují své požadavky a za odebrané plnění platí ve sjednaných lhůtách beze zbytku dojednané částky.

Dodavatelé nabízejí jen kvalitní zboží za férové ceny a dodržují sjednané termíny dodání.

Banky jsou vděčny za Vaše vklady a za vedení účtu a pohyby na něm nežádají žádné poplatky.

Pojišťovny objektivně posuzují rizika a dbají na řádná plnění oprávněným pojistných událostí.

Říkáte, že je to science-fiction?

Bohužel máte pravdu. Dokonce se zdá, že se ideálnímu stavu spíše vzdalujeme než naopak. Poradíme Vám však, jak se s tímto prostředím vypořádat čestně a se ctí, jak předcházet problémům a jak budovat klientské vztahy a získávat loajální zaměstnance.

Nenabízíme zázračná řešení, ale kvalitní poradenské služby

Přehled vybraných kroků

Vize

Zřetelná formulace směru podnikání a dlouhodobého poslání firmy v konkrétním segmentu.

Strategie

Rozpracování vize do dlouhodobého plánu postupu jak dosáhnout svého poslání.

Role

Stanovení optimální organizační strukturu, rozdělení jednotlivých pravomocí a odpovědností.

Zaměstnanci

Výběr, zařazení, zapracování a odměňování vhodných zaměstnanců v rámci stanovených rolí.

Procesy

Popsání souhrnu na sebe navazujících kroků vedoucích k plnění dílčích a globálních úkolů.

Prostředky

Zajištění všech prostředků potřebných k naplňování krátkodobých, dlouhodobých strategických cílů.

Pravidla

Vytyčení hlavních pravidel pro chování zaměstnanců a jejich rozhodování v souladu s firemní kulturou.

Informace

Nastavení efektivních nástrojů pro sdílení všech podstatných informací potřebných ke správnému rozhodování.